• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Skanderborg Fodslaw går for Hospice

10. maj 2017 kl. 19:00 - 21:00

Skanderborg Fodslaw gentager succesen fra sidste år og går for Støtteforeningen for Hospice Østjylland.

Skanderborg Fodslaw går for Hospice Østjylland 10. maj 2017 kl. 19.00

Nu kan du både få motion og støtte Hospice Østjylland.

Onsdag, den 10. maj arrangerer Skanderborg Fodslaw nemlig en motionsrute, på hhv. 5 og 10 km, så du kan gå i dit eget tempo.

Turen starter kl. 19 ved Erik Jacobsen, Vestermøllevej 7, Fruering, 8660 Skanderborg og ruterne vil være afmærkede i det smukke terræn omkring Fruering og Vestermølle.

Det koster 30 kr. at deltage, beløbet går ubeskåret til Støtteforeningen for Hospice Østjylland og der kan købes øl/vand, kaffe/the og kage ved mål.

”Jeg syntes det er flot, at Skanderborg Fodslaw, på denne måde støtter Hospice Østjylland” udtaler Villy Helleskov, formand for Støtteforeningen, der håber, at rigtig mange vil benytte sig af at få lidt motion og samvær med andre, samtidig med at de støttet etableringen af et Hospice i nærområdet, som der er hårdt brug for.

Dato:
10. maj 2017